Skip to main content
  • O PODJETJU
  • CENIKI
  • OBRAZCI
  • INFO ZA UPORABNIKE
    • E- RAČUN
    • KOMUNALA.INFO
    • RAZLAGA RAČUNA
    • SPREMEMBA LASTNIŠTVA, PLAČNIKA
    • Izdaja projektnih pogojev in mnenj
    • JKP ŠENTJUR na FACEBOOKU
    • ANKETA O ZADOVOLJSTVU UPORABNIKOV
    • JAVNA NAROČILA
    • ZAPOSLIMO
    • POVEZAVE
    • PRAVNO OBVESTILO
    • POMOČ UPORABNIKOM
  • Oskrba z vodo
  • Odvajanje in čiščenje odpadne vode
  • Vzdrževanje javnih površin
  • Pogrebna in pokopališka dejavnost
  • Nahajate se tukaj

    Domov
  • » Pogosta vprašanja
  • O PODJETJU
  • CENIKI
  • OBRAZCI
  • INFO ZA UPORABNIKE
    • E- RAČUN
    • KOMUNALA.INFO
    • RAZLAGA RAČUNA
    • SPREMEMBA LASTNIŠTVA, PLAČNIKA
    • Izdaja projektnih pogojev in mnenj
    • JKP ŠENTJUR na FACEBOOKU
    • ANKETA O ZADOVOLJSTVU UPORABNIKOV
    • JAVNA NAROČILA
    • ZAPOSLIMO
    • POVEZAVE
    • PRAVNO OBVESTILO
    • POMOČ UPORABNIKOM
  • E- RAČUN
  • KOMUNALA.INFO
  • RAZLAGA RAČUNA
  • SPREMEMBA LASTNIŠTVA, PLAČNIKA
  • Izdaja projektnih pogojev in mnenj
  • JKP ŠENTJUR na FACEBOOKU
  • ANKETA O ZADOVOLJSTVU UPORABNIKOV
  • JAVNA NAROČILA
  • ZAPOSLIMO
  • POVEZAVE
  • PRAVNO OBVESTILO
  • POMOČ UPORABNIKOM

Pogosta vprašanja

Kje in kako lahko poravnam račun?

Obveznosti se lahko poravnajo na vseh poštah, bankah, občinski javni blagajni (Uradne ure: sreda: od 12.30 do 16.30, petek: od 8.30 do 12.30). Pooblastite lahko tudi banko, da poravna vaše račune preko trajnega naloga. S trajnikom si poenostavite plačevanje računov za komunalne storitve in pri tem prihranite ne le čas, temveč tudi denar.

Kako in kje opravimo reklamacijo obračuna?

Reklamacijo je potrebno vložiti pisno ali se zglasiti na sedežu podjetja v roku 8 dni po prejemu računa. Priložiti je potrebno reklamiran račun in odčitano stanje vodomera. 

Kdo je zadolžen za menjavo vodomerov?

Za redno menjavo vodomerov je na področju javnega vodovoda občine Šentjur zadolženo JKP Šentjur, javno komunalno podjetje d. o. o.

Kdo mora vzdrževati vodovodni priključek?

Vodovodni priključek je last stranke in predstavlja povezavo gradbenega objekta na javno vodovodno omrežje. Upravljalec javnega vodovoda ima v upravljanju del vodovodnega priključka od razcepnega voda oz. od priklopa na javni vodovod do vključno vodomera. Strošek popravila okvare na tem delu vodovodnega priključjka je po trenutno veljavnem odloku deljen. Vsa zemeljsko gradbena dela so v breme lastnika, medtem ko je strošek materiala in opravljenega monterskega dela strošek upravljalca javnega vodovoda.

Kaj narediti, če opazite okvaro vodovodnega omrežja?

V kolikor je možnost se zapre zaporni ventil na iztekajočem vodu, in se obvesti službo za prijavo napak in okvar na vodooskrbi (041/631-570)- dosegljivo 24 ur/dan. V primeru da iztekajoča voda povzroča nevarnost v prometu je potrebno obvestiti tudi pristojno policijsk postajo.

Zakaj se voda klorira?

Vodo kloriramo zaradi zagotavljanja zdravstvene ustreznosti vode kot živila.

Zakaj iz pipe priteče bela voda?

V vseh vodovodih se zaradi različnih tehnično pogojenih dogodkov pojavlja tudi zrak. Glede na to, da so v določenih odsekih vodovoda posebej intenzivna dogajanja, se zaradi velikih hitrosti potovanja vode po cevovodu in zaradi velikih pritiskov v teh cevovodih ta zrak stisne in razbije v mikro zračne mehurčke. Le-te ob točenju vode v kozarec vidimo kot belo vodo. Da so vzrok za belo vodo mehurčki preverimo tako, da v kozarec natočimo vodo. Natočena voda se čisti s spodnje strani navzgor in se po navadi 2 dl vode očisti v eni minuti.

Zakaj se v vodovodnem omrežju pojavljajo usedline peska?

Več kot 90% pokritosti javnega vodovoda v občini Šentjur se oskrbuje z vodo črpano iz centralnega vodnega vira Hrastje. Značilnost vodnega vira je visoko kvalitetna podtalna voda, vendar je črpana iz dolomitnih slojev in je močno obremenjena z vodnim kamnom. V procesu distribucije vode, le-te prečrpamo tudi do petkrat. To pa povzroča že ob naravno veliki kavitaciji še povečano izločanje tako imenovanega vodnega kamna.

Kako je potrebno vzdrževati vodomerni jašek?

- Vodomerni jašek mora biti obsut z zemljo, če je njegova lokacija na zelenici in je obsut do višine minimalno pod robom tako, da meteorna voda ne more vtekati v jašek. V primeru vgradnje v asfaltni površini ali kako drugače tlakovani površini, mora biti jašek prav tako obsut, medtem ko mora biti zaključni sloj tlaka poravnan z višino pokrova.

- Jašek ne sme biti obsut s kamenjem ali obbetoniran, ker v takšnem primeru ne more opravljati svoje osnovne lastnosti, ni več odporen proti zmrzali.

- Pokrov jaška mora biti vedno dostopen, nanj se ne odlagajo nobene stvari, kot na primer cvetlični lonci, betonske plošče ali kakršni koli drugi predmeti.

- Jašek ne sme biti zaklenjen, ker je tako onemogočen dostop monterjem in upravljalcem javnega vodovoda.

- Vsebina jaška je predpisana in že ob montaži določena konfiguracija vezave. Vsako samovoljno spreminjanje vezave je prepovedano.

- Za vse posege v jašku je pristojna le in edino tehnična služba javnega vodovoda v JKP Šentjur d.o.o..

- Notranjost jaška mora biti očiščena, eventuelni vdor podzemne vode mora biti preprečen oziroma mora biti takšna voda z odtokom odpeljana.

- Notranji zaščitni pokrov mora biti vedno nameščen.

Navodilo o prekuhavanju vode

(Pravilnik o pitni vodi)

Potem ko voda zavre, običajno zadostuje, da burno vre še eno minuto. Ker se pogoji delovanja na klice spreminjajo z naraščajo nadmorsko višino, je najbolje vretje podaljšati. Zaradi večje varnosti priporočamo, naj voda vre tri minute. Na ta način uničimo ali inaktiviramo vegetativne oblike patogenih bakterij, viruse ter tudi ciste giardiae in kriptosporidijev. Tri minute vretja zagotavlja tako široko varnost, da to vodo lahko uživajo tudi osebe z močno oslabljenim imunskim sistemom.

Zaradi možnosti naknadnega onesnaženja prekuhane vode je najbolje, da ostane v isti posodi, v kateri smo jo prekuhali. Hranimo jo v hladilniku v isti in pokriti posodi. Tako pripravljeno vodo lahko za pitje uporabljamo 24 ur, izjemoma do 48 ur.

Če je voda motna, moramo pred prekuhavanjem odstraniti večino delcev. To dosežemo z usedanjem in nato filtracijo skozi več plasti čiste, najbolje prelikane tkanine ali skozi čist papirnat filter (npr. pivnik, filter za kavo). Ker je prekuhana voda lahko manj prijetnega okusa, za pitje priporočamo pripravo čaja oziroma drugih napitkov, lahko pa jo zaužijemo v obliki juhe ali kakšne druge jedi.

POVZETEK

  • Dezinfekcija pitne vode s prekuhavanjem je varna metoda.
  • Tri minute vretja pomeni široko varnost.
  • Če je voda motna, jo pred prekuhavanjem zbistrimo z usedanjem in nato filtriramo.
  • Preprečiti je treba možnost naknadnega onesnaženja.
  • Vodo shranimo na hladnem.
  • Za pitje jo uporabljamo 24 ur, izjemoma 48 ur.
Kakšen je rok za izdajo projektnih pogojev ali mnenj?

Roke za izdajo projektnih pogojev in mnenj ureja Zakon o gradnji objektov.

- za enostavne objekte je rok za izdajo 15 dni,

- za zahtevnejše objekte je rok za izdajo 30 dni,

- smernice in mnenja se izdajo v roku 30 dni,

- če v roku 30 dni ni odgovora se smatra vloga pozitivno rešena.

Ali je mogoče pridobiti vodovodni priključek samo na parcelo brez gradbenega dovoljenja?

Zakon o vodah in Zakon o gradnji objektov določata, da je možno dobiti vodovodni priključek samo z predhodno pridobitvijo gradbenega dovoljenja.

Priporočila lastnikom objektov za vzdrževanje hišnega vodovodnega sistema

Hišno vodovodno omrežje zajema cevovod, opremo in naprave, ki so vgrajene med
priključkom na sistem za oskrbo s pitno vodo in mesti uporabe pitne vode. Hišno vodovodno
omrežje, vključno z mesti uporabe (pipe) je treba redno in pravilno vzdrževati. Kot minimalno
in redno vzdrževanje naj upravljavec sistema za oskrbo s pitno vodo uporabnikom zagotovi
naslednja priporočila.

Voda naj na vsaki pipi pred prvo uporabo tega dne teče vsaj 2 minuti (curek naj bo
enakomeren, srednje jakosti, debelosti svinčnika) oziroma toliko časa, da se temperatura vode
na pipi ustali.

Vsaj enkrat na 14 dni je treba na vseh pipah sneti in očistiti mrežice ali druge nastavke.
Čišenje pomeni spiranje z vodo, ki teče po tem sistemu in po potrebi odstranjevanje vodnega
kamna.

Na mestih, kje voda v omrežju zastaja, naj se izvaja tedensko izpiranje do stabilizacije
temperature vode.

Način obračuna grobnine

Grobarina se obračuna enkrat letno. Grobarina žarnih grobov je fiksna, za navadne grobove pa se grobarina obračuna po kvadratnem metru, če pa je napeljana še električna napeljava se obračuna še dodatno.

Obračun se opravi po veljavnem ceniku.

Motnje na sistemu

01.03.2021

Motena dobava pitne vode na področju naselja Ponikva

Uporabni nasveti

Dvorišča ne čistimo z vodo, raje ga temeljito pometimo.

Premislimo, ali za pitje vedno potrebujemo drug kozarec ali lahko večkrat uporabimo istega.

› Več

Ostali uporabni nasveti

Aktualno

06.04.2021

Redno praznjenje greznic in MKČN z dne 6.4.2021 prestavljeno zaradi slabega vremena

31.03.2021

Obnova vodovoda in vodovodnih priključkov na Ponikvi

› Arhiv

Zemljevid strani

  • Oskrba z vodo
  • Odvajanje in čiščenje odpadne vode
  • Vzdrževanje javnih površin
  • Pogrebna in pokopališka dejavnost
  • O PODJETJU
  • CENIKI
  • OBRAZCI
  • INFO ZA UPORABNIKE
    • E- RAČUN
    • KOMUNALA.INFO
    • RAZLAGA RAČUNA
    • SPREMEMBA LASTNIŠTVA, PLAČNIKA
    • Izdaja projektnih pogojev in mnenj
    • JKP ŠENTJUR na FACEBOOKU
    • ANKETA O ZADOVOLJSTVU UPORABNIKOV
    • JAVNA NAROČILA
    • ZAPOSLIMO
    • POVEZAVE
    • PRAVNO OBVESTILO
    • POMOČ UPORABNIKOM

Hitre povezave

  • Pomoč uporabnikom
  • Komunala.info
  • e-Komunala
  • Občina Šentjur- javna blagajna
  • info@jkp-sentjur.si
  • JKP Šentjur na FACEBOOKU 
  •         

 

 

Prijava stanja vodomera

Kontakt

  • JKP Šentjur,
  • javno komunalno podjetje, d.o.o.
  • Cesta Leona Dobrotinška 18
  • 3230 Šentjur
  • T: 03 747 16 20
  • F: 03 747 16 37
  •  
  • PRIJAVE NAPAK IN OKVAR:
  • Vodooskrba: 041 631 570
  • Odvajanje in čiščenje 
  • odpadne vode: 031 754 263
  • Zimska služba: 041 314 113

© Javno komunalno podjetje Šentjur | Pravno obvestilo | Piškotki | Produkcija: ENKI komunikacije