Račun je potrebno reklamirati v osmih dneh po prejemu, v nasprotnem primeru reklamacije ne moremo upoštevati. Ob reklamaciji računa morate dostaviti stanje vodomera.
V kolikor dvomite v točnost vodomera, lahko zahtevate njegovo kontrolo. Na podlagi vašega zahtevka, posredujemo vodomer pooblaščeni organizaciji za umerjanje in kontrolo meril. V primeru, da je vodomer v mejah dopustnih parametrov, prevzamete stroške kontrole in menjave vodomera, v nasprotnem primeru so to stroški upravljalca.
Želimo vas opomniti, da imate ko uporabnik možnost, da sami opredelite višino mesečnih akontacij oziroma lahko sami mesečno javljate porabo. S tem se izognete visokim poračunom, ki so v večini primerov posledica neenakomerne porabe.
Svetujemo vam tudi, da večkrat preverite delovanje merilnih naprav zaradi možnih iztokov, saj so posledica le teh visoki poračuni.
Motnje na sistemu
Uporabni nasveti
Izberite en kozarec, iz katerega boste čez celi dan pili vodo. Tako boste zmanjšali število umazanih kozarcev in število pranj v pomivalnem stroju.